Blond!bunny

Lise-fuckin-berg! YEEEEE!

Publicerad 2009-07-26 22:42:42 i

I morgon ska jag, Anders, Mia och Ingemar till Liseberg! YEEE!
Här ska det minsann bli åka av! Anders kör upp, och jag kör nog hem.
Vi har väl inte riktigt kommit underfund med om vi ska stanna tills det där Lotta på Liseberg, eller vad det heter, ska vara, men det blir det nog inte!
Vi ska åka härifrån runt åttatiden på morgonen.
Så det blir att stiga upp klockan sex i morgon, lämna hundarna runt halv åtta, och sen sitta tyst och fint i bilen i över tre timmar... Precis som man gjorde när man var liten! Eller inte:

"Jag måste kissa!"
"När är vi framme?"
"Paaappaaa, jag är hungrig..."
"Är vi inte framme snaaaaart?"

Ja hela den biten har man ju blivit för gammal för...
Nu kan man ju stanna precis när fan man helst vill!
Det är härligt att vara vuxen...
=)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela