Blond!bunny

Liseberg!

Publicerad 2009-07-28 13:47:17 i

Man var rätt mör i kroppen när man kom hem igår alltså!
Det regnade en hel del när vi kom, men det var ganska bra, för då slapp man stå och köa till de populäraste karusellerna.
Först blev det ju givetvis "Bergbanan" En klassiker som alltid funkar!
Sen blev det "Kanonen"... Och hur härlig var inte den då?
Looping och upp-och-ner färd i den. Superb! Den åkte vi till och med två gånger!
Sen blev det "Balder". En Trä berg-och-dal-bana! Härlig som fan! När man åker nerför i 70 grader, är man inte så himla kaxig kan jag tala om! Den var också helt superb!
Jag och Ingemar åkte "Spin-rock" och "Hang-hai" själva, för dom snurrade lite för mycket för Anders och Mia.
"Hang-hai" var så där, vi trodde den skulle suga mer i magen än den gjorde. Tur att kön dit inte var så lång...
"Spin-rock" sög ganska bra i magen, men inget extremt.
Vi spelade dessutom upp hur mycket som helst! Vann vi? Icke sa Nicke! Jo, jag vann en plopp, Mia två påsar Daim och Ingemar en liten leksaksbil! Inga stjärnvinster här inte!
Dagen var helt lyckad! Bilresan tog ungefär 3½ timme... Den hade man ju kunnat vara utan liksom...
Men, jag hade gärna åkt tillbaka idag igen... =)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela