Blond!bunny

Måndagar är veckans armhåla!

Publicerad 2009-06-29 17:16:41 i

Så har en ny arbetsvecka inletts... Jag avskyr måndagar! I fredags var jag och Anders i Tomelilla, för ett litet snabbt ärende =)... Jag säger bara "herre Gud så sött"...

I lördags var det släktträff i de sjupa Smålandskogarna. Vi var runt 40 personer, och det var supertrevligt! Systeryster var också med! Jag har inte varit på släktträffen på typ 7 år, jag har alltid jobbat, eller ska jobba på morgonen efter, så det har aldrig blivit av! Träffade på en massa slktingar som jag inte har sett då på över 7 år! Supertrevligt var det! Hoppas att jag är ledig nästa år också! Bilder kommer att komma från festen i morgon tror jag!
Där var en kille, som är 11 år gammal, som spelade elgitarr som om han aldrig har gjort annat, jag frågade hur länge han hade spelat, och han har inte spelat ett år ens! Vadå att man blev impad! Fingerfärdigheten var otrolig!
Han spelade några låtar ihop med sin pappa, som spelade akustisk gitarr.
När han sen spelade själv, sjöng alla med!
Vi gick en tipsrunda innan alla grillade. Sen var det en musiktävling. Alla blev indelade i sex olika lag, sen skulle man höra olika intron på låtar, och komma på vilken film/serie/reklam låten var från. Det var lite knivigt, och givetvis var ju pikande Anders i det vinnande laget... Mitt lag fick ett poäng mindre.
Jag och Anders körde hem lite efter midnatt, och min syster och hennes kille åkte med oss hem till pappa.
Jag längtar redan till nästa träff

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela