Blond!bunny

Fejkat är snyggt!

Publicerad 2009-09-21 12:28:32 i Blandat!,

Läste precis att det kommer att vara "inne" med päls i höst/vinter!
För alla individers skull:
KÖP FEJKAD PÄLS!
Om ni ens funderar på att köpa"äkta" varor, så som päls, skinn eller läder, se HELA denna videon!
Sen kanske ni tänker om! FÖRHOPPNINGSVIS!
Jag vill dock varna
FÖR MYCKET STARKA BILDER!



Kor får tabasco ingnuggat i ögonen, för att de ska följa med strömmen, och inte ligga ner.
Gnid tabasco i era egna ögon, och se hur skönt det är!

Personligen klarade jag inte av att se hela videon, utan hoppade fram och tillbaka i klippet, men sen har jag ingen päls hemma heller!
Tänk på det, "mode"-medvetna!
På denna bloggen finns också ett klipp!
Om ni inte klarar av att se vart era "mode"kläder kommer ifrån, då ska ni heller inte bära dom!
Ni vet inte om det är katt, hund, eller räv!
Jag lider fruktansvärt när jag ser sådana här klipp!

Tänk er för, innan ni gynnar pälsindustrin!

Kommentarer

Postat av: Aleksandra

Publicerad 2009-09-22 10:06:14

fy fan va illa jag mår.. blundade igenom nästintill halva filmen.. finns inga ord, förutom att människan är det mest idiotiska och grymmaste varelsen som någonsin funnits på denna jord. döda oskyldiga djur bara för att någon rik jävel ska klä sig i deras skinn.. usch!!!!! jag är helt tagen av videon.



Postat av: madde

Publicerad 2009-10-08 15:15:50

klarade se igenom hela.. fast blundade nåra gånger men asså fifan va hemskt.

Ull trodde man inte var så där heller, o aah så jävla ekkligt,. varför inte köpa fejkad? liksom billigare också o allt..

fifan asså

Postat av: Angelica P

Publicerad 2009-11-16 16:59:44

Jag har sett någon video innan men såg aldrig klart slutet, det blev för mycket! Har inte ens sett den ovan, kan inte! Varför ska man i hela världen bära äkta päls när det finns fejk? Vissa ser man inte ens att de är falska ju, shit hur svårt kan det va?!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-16 20:20:00

har aldrig köpt päls och tänker aldrig köpa päls!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela