Blond!bunny

Presenter från syster!

Publicerad 2010-12-29 14:54:50 i Hemlagat,

Syster hade skickat paket till mig hem till pappa, så jag fick dom i lördags!


Recepten är på engelska, så jag är glad att jag har ett SV-ENG och ENG-SV ordbok här hemma...


Jag fick även passande nog "cup"-mått, eftersom varje recept innehåller "cup"-enhet!


Hon har dessutom inte så himla höga krav... =)

ALLT, precis allt i boken såg gott ut.
Amerikanarna verkar dessutom lägga en hel del tid och energi på garnering!
INGEN av kakorna/tårtorna såg "ihophafsade" ut, utan alla var omsorgsfullt dekorerade med silverkulor, humlor, stjärnor... Det KAN bli lättare sagt än gjort att göra, men vi får prova!

Tack, älskade syster-yster!

Pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela