Blond!bunny

Stackars lilla Elvis!

Publicerad 2010-01-29 12:35:12 i Intressen och Vovvarna!,




Nu har Elvis opererats 2 gånger på tre månader!!
Han är nog van vid det här laget, vid "ruset" menar jag?! =)
Jag tycker riktigt synd om honom.
Dom fick gå in på två ställen i buken på honom, för att få tag i båda pungkulorna.
Det ska vara läkt om ca tio dagar, och är bara sytt invändigt, så vi behöver inte komma upp för att ta några stygn.
Skönt det.
Veterinären överöste honom med komplimanger! Hon var väldigt imponerad av hans gladhet och fysik!
Speciellt hans käkmuskler! Hon var tvungen att klämma på dom sa hon, när han var sövd! =)

Det är sorgligt att e hund som Elvis kastreras.
Psyket och fysiken är (än så länge) perfekt!
Han kommer nog klara MH-testet med bravu.
Och förhoppningsvis, går han inte upp alltför mycket i vikt nu efter att ha blivit kastrerad!
Meeen, det är ju upp till oss egentligen... Gäsp! =)

Pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela