Blond!bunny

Snart dags att zooova igen!

Publicerad 2010-10-28 22:48:53 i Blandat!,


Med huvudet på sned, som vanligt!


Tre irriterade hundar.
Eftersom vädret är som det är, får dom ligga inne på sitt rum och torka efter dom har varit ute.
Det är mindre3 populärt att "tvingas" var i det rummet.


Det blev några nya vantar igår!
Men jag måste även se till att köpa nya goretex-skor nu när hösten kommer.
Mina kängor har snart gjort sitt känns det som!
Dom har varit de bästa skorna jag har köpt i hela mitt liv!
Det kan bli ett par "Cat" också, det funkar det med.
Vi får se vad det kan tänkas bli!

Pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela