Blond!bunny

Tankar No. 3

Publicerad 2010-10-29 21:49:21 i Så tycker faktiskt jag,

Mina tankar forstätter på det övernaturliga spåret!

Jag tror att många myndigheter runtom i världen, absolut vet mer än vad dom vill erkänna.
Och värst på det, tror jag Ryssland är.
Vad som försigår i Ryssland, vet knappt ingen.
Men de flesta har något hum om vad som hände i USA och på "Area 51".

"Area 51" assosieras för typ 90% av världens mänsklighet med utomjordiskt liv.
Jag tror knappast att folk tänker så om Sibirien.
Det är väl för kallt för att häcka i Sibirien och vänta på att myndigheterna ska prova ett kraschat UFO.

Jag tror att Ryssland har ett mer komplicerat system än USA.
Den ryska myndigheten verkar vara hårdare, och tar nog hårdare på felsteg av de "anställda"!
Skulle det läcka ut någon som helst information, tar nog myndigheterna i Ryssland tag i det direkt, och ger sig inte förrän den skyldiga har fått sitt straff.
I Ryssland är det nog ganska lätt att "försvinna"...
Jag vet inte, det bara känns som att Ryssland har mer att dölja än USA och övriga länder/kontinenter här i världen.

Jag har läst ett antal böcker angående besök/bortföringar av utomjordingar!
En författare som berört mig är Whitley Strieber som beskriver sina bortföranden inte som obehagliga, men inte heller behagliga.
Man känner inga direkta psykiska känslor som bortförd, utan med fysiska smärtor, som man känner när man utsätts för de olika experimenten. Dess experimenten innefattar tydligen de flesta kroppsöppningarna man har som människa, i vissa fall har "besökarna" skapat egna kroppsöppningar... Tolka DET som ni vill!

Det finns dokumentationer om gravida kvinnor som har sagt att dom har blivit bortförda och där dom har blivit ifråntagna fostret och sänts tillbaka på jorden. Somliga påstår sig även ha blivit med barn med en utomjording. Det är däremot något som jag har svårt att se, varför, inte en aning, men jag tror helt enkelt inte på det!

När man blir bortförd, märker oftast inte omkringvarande människor/djur det. Inte ens hundar vaknar alltid när man blir omhändertagen. Så det här med att man sover säkert med tre hndar i huset är då bara BS!
Känns ju tryggt att ha dom jämte sig, om dom nu inte ens skulle märka att man blir kidnappad...
Men märker däremot en annan människa vad som pågår, avbryts oftast bortförandet omedelbart.
Många pratar om att de har vaknat upp i skogsdungar utan kläder. Somliga säger att de minns att dom har blivit nerstrålade på jorden, och att de har träffat/sett/skymtat levande varelser i ett, oftast, vitt mycket ljust rum. Ljuset upplever jag det som att DOM har upplevt som mycket bländande, för det flesta av dom kan inte beskriva omgivningen, mer än att de har sett skuggor.
Man vet egentligen inte riktigt vad man ska tro på



Jag kan ge ET en puss om han vill!
Eller inte, hade jag mött/sett en utomjording hade jag garanterat dött...
Eller också, har alla sett en, och lever runt dom hela tiden, utan att veta om det...
Och förresten, vem har bestämt att ET var en "han"?


Tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela