Blond!bunny

Hitt på nåt!

Publicerad 2010-09-29 11:35:55 i Blandat!,

Hade världens huvudvärk igår när jag kom hem med Elvis från bruks.
Gick och la mig, vaknade mellan 2 och 3 i natt.
Hade då helst velat bli halshuggen för att slippa huvudvärken.
Spydde två gånger.
Hundarna blev helt plötsligt superpigga.
Jag blev vansinnig och hotade dom med att dom skulle få tillbringa resten av natten ute, om dom inte gick och la sig! Det gjorde dom. Antagligen för att det är kallt ute, inte för att jag sa åt dom.
Nu har jag då förmedlat om hur synd det var om mig igår kväll/natt!
Inte för att jag tror att någon alls bryr sig, men ändå, nu vet ni!

Man kanske ska sluta pilla navelludd och göra något bra innan man ska iväg och jobba?
Men vaad?
Kolla på TV?
Städa? (Tråkigt!)
Äta? En bra idé! Är lite hungrig faktiskt!
Tvätten ska jag hänga, när den är färdig så klart!

Tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela