Blond!bunny

Roadtrip to Gothenburg!

Publicerad 2011-08-27 15:29:53 i


"Min" Fölovningspresent som jag fick av Anders.
BTW! Hastigheten stämmer inte på den!
Man får ju faktiskt inte köra i mer än 80km/h med släp...


Stannade efter två timmar i bilen, för lite fika!


Det kändes sådär, när jag upptäckte en typ av galge precis där vi satt och fikade.


Vid HAVET!




Det fanns några sådan här längs med vägen till GBG!


Hade vi inte haft GPS:en hade vi nog fan strypt varandra.
Göteborgare kan inte köra bil
Byter filer hej vilt gör dom!
Man kände sig verkligen som en "redneck" när man påpekade hur mycket bilar det var överallt!


Alldeles nylastad!


På G hem igen!


Ha ha ha ha!
Fan vad jag satt och väntade på denna jävla ån!
I 16 mil satt jag och väntade på att den fan skulle komma för att jag skulle kunna ta en bild!




Äntligen hemma!
Vi var hemifrån i över 11 timmar...
Och 95% av tiden spenderades i bilsätet!
Jag har nu då kommit fram till att bilsäten är fruktansvärt obekväma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela