Blond!bunny

Min lilltå!!!

Publicerad 2012-12-29 17:31:36 i Blandat!,

Var man inte med och såg vad som hände, är det faktiskt fullkomligt OMÖJLIGT att lista ut det!!
Det enda jag fick höra var:
"Mmm, så går det!"
"Du är så blåst!"
"Det ska vara du till att göra en sån grej!"
Och,
"Jag är ledsen, men jag kan faktiskt inte tycka synd om dig!"

Så vill man ha medlidande från folk så ska man alltså INTE testa styrkan mellan två magneter på foten för att kolla om dom klarar det!
Det kan faktiskt hända så, att dom glider av tyngdkraften och helt enkelt våldsamt åker ihop!
MEN dom var så pass starka, att dom faktisk "hittade varandra genom foten", så starka det var dom ju...

Uppdraget är därför genomfört med smärtsamt resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela