Blond!bunny

Nästa (halvdyra) inköp!!

Publicerad 2012-05-27 21:15:58 i Blandat!,

Jag åkte hem till mamma och Roger idag och överraskade mamma på mors dag med en fin orkidé.
Hon blev överraskad när jag och Roger satt vid köksbordet när hon kom hem efter att ha varit ute med hundarna.
Jag bestämde med Roger igår att jag skulle komma, så han fick i uppdrag att "hålla henne hemma".

Sen frågade jag Roger om inte jag skulle kunna få prova hans nya luftgevär...
Han sa minsann ja!
Fy satan vad det var skoj alltså!
Lätt att jag ska införskaffa ett sådant!

Gevärsskytte är något av det roligaste jag vet faktiskt!
Tro det eller ej!

Kamera: IPhone 4s
Inga bilder får kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela