Blond!bunny

Att gå rätt väg

Publicerad 2013-08-31 12:17:41 i Så tycker faktiskt jag,

Varför är det så himla vanligt i vår värld att man tar fel väg när det kommer till att avsluta ett förhållande?
Varför ska folk vara otrogna mot sin partner som kanske inte alls har en aning om att kärleken inte längre är ömsesidig och upplever det som att dom lever i en lycklig värld?
 
Är det för att folk är rädda för det där samtalet om att man inte känner för varandra längre som man gjorde för några år sen? Att se människan i ögonen och säga sanningen är väl inte så jävla svårt?
För jag tycker att om man är otrogen är man ute efter att avsluta sitt förhållande/äktenskap som man redan är i.
Annars behöver man ju inte "gå vid sidan om"!
 
Är det för att man inte vågar se personen, som fortfarande är kär i dig, i ögonen och se dens besvikelse och sorg?
Kan man inte vara så pass rakryggad och stå för vad man tycker, eller inte tycker i detta fallet?
Jävla fegisar!
 
Jag kommer nog att återkomma i detta ämnet inom kort, för nu är jag "on fire" så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela