Blond!bunny

Lös hund? Kanske...

Publicerad 2013-02-22 17:00:00 i Blandat!,

När jag var ute med hundarna innan sprang vi på stora tasspår på skogsvägen.
Dom är ca +10 cm långa och gjorda igår eller förrgår om man ska gå efter vädret!

Det fanns inga människorspår över huvudtaget, någonstans!
Ingen människa har gått där till fots de senaste 5 dagarna!
Det finns bara en väg dit och varför skulle en hund springa där själv?

Spåren ledde från ett skogsparti ut på "traktorvägen".
Jag gick en runda så jag kom till samma väg som jag kom ifrån och spåren fanns ingen annanstans än där...
Det finns gott om harar och rådjur i just det området.

Vad jag hoppas/tror att det är...
Håller jag för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela