Blond!bunny

Min bok!

Publicerad 2013-01-29 22:42:23 i Blandat!,

Min bok har äntligen kommit!
Jag beställde den från Kina/ Japan eller nåt sånt i början på december liksom!
E:et har ingen betydelse egentligen, men det får väl stå för Elvis då då.
Eller får jag väl byta namn till Elsie eller Ester eller nåt...

Den är helt handgjord och luktar verkligen läder kan jag meddela!

Sen kan jag inte låta bli att tycka att den var urgulligt inslagen, förutom tio ton plast då...
Pappret runt var liksom ihopsytt, så dom har ju verkligen lagt ner jobb på det!

Men hur jag ska kunna skriva i den rakt det vet jag inte!
Min handstil är inte direkt känd för att vara konsekvent!
Ena stunden lutar det åt höger nästa vänster.
Jag kan liksom inte ens såga rakt i en bräda trots laser och ritat streck...
Så, vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela