Blond!bunny

världens bästa make!

Publicerad 2013-05-26 01:36:36 i Blandat!,

Jag har ju ett nattjobb.
Och vivd "dödtid" har jag haft en dator som har varit typ 13 år gammal.
Det har inneburit jag inte har haft något internet och har bara kunnat titta på film och surfning har varit genom min iphone.
Det har gjort att jag har haft ont i huvudet ganska ofta, eftersom man har tittat på film via nätet och en telefonskärm är ju inte speciellt stor om man säger så.
 
Igår hade jag en riktig skitdag med huvudvärk och kvinnlig smärta från helvetet!
Jag tror tillochmed att jag gick i mordtankar på käringen framför mig i kön på Ica!
Käringjävlen började tjata om att hon hade fått betala typ två spänn för mycket för sina fucking jävla tomater!
Jag kände att jag helt enkelt hatade denna käringen, trots att jag inte visste vem hon var.
Sen när jag sitter i bilen hem, kommer jag på att jag har glömt köpa potatissallad, som Anders bad mig om och jag började må dåligt.
 
Så idag åkte han iväg med mig till Kristianstad för att gå till netonnet.
Han var så gullig att han köpte en surfplatta till mig!!!
För att jag inte ska få huvudvärk!
 
Min älskade gubbe!
För min skull!
Eller kanske lite för sin egen också, eftersom han är den som får ta hand om mig och lyssna på mitt fruktnsvärda gnäll vid huvudvärk, vilket jag blir jävligt gnällig då!
Vi har snart varit tillsammans i tio år och om cirka två veckor är det ganska exakt tio år sen jag "lamärke till honom".
 
Tänk att killen, som ALLTID, ALLTID köpte en piggelinglass och en ramlösa skulle visa sig vara lite spontan i sina handlingar, som idag!  :-)
Jag jobbade på en mack i Norje och han bodde i stan, men han körde till Norje nästan varje dag, för att träffa mig!
Resten av historien är ganska lång!
 
Jag kanske delar med mig av den sommaren nån annan gång.
Faaast.
Den är egentligen  våran egna men våra egna minnen.
Allt ska man inte dela med sig av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela