Blond!bunny

Videon talar för sig själv!

Publicerad 2013-10-14 13:59:33 i MotoGp,

En video kan förklara mer än 1000 ord om hur mitt humör blev igår!
Tyvärr har MotoGP:s youtube sida inaktiverat inbäddning, som vanligt, men länken finns!
 
http://www.youtube.com/watch?v=19B9xIdftvw&feature=share&list=TLIxPzjJJRauIBTudnxppBVCvG2G2i4JCh
 
http://www.youtube.com/watch?v=8wq3QIQkJCY&feature=share&list=TLIxPzjJJRauIBTudnxppBVCvG2G2i4JCh 
 
Glad, glad, glad!
Tyvärr kan jag inte ge en mer utförlig recension om hur loppet var i sig, eftersom jag kom hem från jobbet och gick och la mig när det började.
Och än har jag inte sett någon repris, så, det får bli så här:
 
Vann gjorde ju uppenbarligen Dani Pedrosa.
Tvåa blev Marc Marquez.
Trea kom Jorge Lorenzo.
 
Det går inte bra alls för Yamaha just nu....
Hondacyklarna har däremot haft en ganska jämn säsong, iallafall Marc, tyvärr.
En närmre analys om förarna på Yamaha och Honda kommer nån annan dag.
För det är inte jättemycket som skiljer Jorge´s uppsving i MotoGP och Marc´s...
Tro mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela