Blond!bunny

Kvinnor kan vara onda!

Publicerad 2014-02-21 00:20:50 i Så tycker faktiskt jag,

Okej, jag kan köpa att man nån gång säger till mig:
"Fan vad trött och sleten du ser ut då!"
Men när nån jävel säger det till mig varenda jävla gång man träffas kan bli lite tjatigt och när sen dessutom personen blir supersur när jag glatt svarar:
"Ja jag kan bara säga detsamma!"
Väx upp!

Varför ska det alltid finnas nån dum jävel som ska försöka trycka ner nån annan?
Jag menar, vad får som ut av det?
Bättre självkänsla?
Hur kan man få bättre självkänsla av att vara elak?
Okej, jag kanske kan se trött och sleten ut, när jag känner mig som det, men att gnugga in det i ansiktet är bara elakt!

Jag säger inte till nån:
"Fan vilken stor röv du har ska du verkligen ha legins!"
"Jävlar vad du är flåtig i håret!"
"Ehh, ska du verkligen gå ut så där?"

Det är onödigt och elakt!
Jag menar varför?
Varför ska man vara elak?
Och varför ska man försöka trycka ner nån annan på det sättet!
Har man inget trevligt att säga så kan man fan hålla käften!

Detta är inget direkt nytt som har hänt mig, men jag bara kom att tänka på det!

Nästa gång någon säger nåt sånt till mig kommer jag ge responsen till kvinna:
"Shit! Är du med barn? Grattis!"

Män håller oftast inte på så, så därför finns det ingen anledning att komma på nån där.

Kvinnor/fruntimmer/kärringar kan vara ruskigt elaka mot varandra!
Skitsnack känns som en hobby för dom!


Japp! Så här ser jag ut!
Snygg, full av godhet, tålamod och omtänksamhet!
Men var elak mot mig några gånger och se vad som händer!

Och förresten!
Förra veckan var det två personer som jag känner sedan några år tillbaka som trodde jag var max 24!
Så, sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela