Blond!bunny

Bra jobbat!

Publicerad 2014-06-16 23:45:57 i Blandat!,

De tog över fyra timmar från det att jag hade fått fram grejerna till flaket var tömt på tippen!
Före...

...å efter!


Snäll som jag är, tog jag även grannens tre säckar med häckklipp. Det var på håret att allt fick plats alltså!
Grannarna är ju över 40 år äldre än en annan så jag erbjöd mig att ta deras också.
Det var ju onödigt att vi skulle köra båda två till samma ställe liksom!

Flaket var så fullt att räfsa och kvast fick vara inne i bilen!
Och inte ena där fick det plats ordentligt...

Men nu är det gjort! Nu dröjer det 52 veckor till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela