Blond!bunny

Favorit (?) i repris!

Publicerad 2014-05-24 16:08:00 i Blandat!,


Jag hämtade upp en kompis inne i stan i torsdags och vi körde en runda i cabben sen drog vi ner för en fika i stan.
Det hela slutade med en röd axel och en röd vänstersida på näsan!
Nu börjar det lägga sig men nästa vecka skulle det bli fint väder igen så då lär det väl fyllas på med ytterliggare röd färg på kroppen.
 
Jag är så fruktansvärt glad över att jag inte får ont när jag bränner mig i solen!
Jag vet folk som knappt kan sova efter att dom har bränt sig.
 
För några år sedan brände jag verkligen sönder mig på axlarna och ryggen så in i helvete rent ut sagt, jag har fortfarnade märken kvar efter det.
Men jag fick inte ont, (visst det var inte jätteskönt) det var bara äckligt för efter en dag eller två så bildades det handflatsstora vattenblåsor på hela ryggen och axlarna då led jag, men det var bara för att det såg så jävla äckligt ut!
Någon tyckte att jag skulle åka till doktorn med det för tydligen så var det en stor infektionsrisk.
Nej, nej, jag åker väl inte in till doktorn för lite solbränna liksom.
Tur var väl det, för jag klarade mig galant, som vanligt!
 
Förlåt farmor, jag svor, men det behövdes två svordomar för att verkligen påpeka hur äckligt och allvarligt det faktiskt var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela