Blond!bunny

Det hänger på det sexuella...

Publicerad 2017-09-17 21:39:00 i Blandat!,

Maken sitter vid datorn, och det är reklampaus i filmen "Familjetrippen", så jag går in till honom, där han sitter framför datorn och talar om vilken film jag tittar på.
-"Nej, det vet jag inte vilken film det är. Har jag sett den?"
-"Ja det har du, han är med, han med dom konstiga ögonbrynen som är med i "Mazerunner" och Jennifer Aniston är också med".
-"Ja, han ja, men jag vet inte vilken film du menar nu."
-"Dom ska till Mexico, en kille är knarklangare och dom ska spela a...tt dom är en familj."
-"Nej, jag har ingen aning..."
_"Det är filmen där Jennifer duschar i industruduschen..."
-"Jahaaa, den ja, ja den är bra..."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela