Blond!bunny

Löpningen går framåt!

Publicerad 2017-09-09 04:57:00 i Träning,

 
Min längsta löprunda!
Inte en så pjåkig tid, om jag får säga det själv!
 
Detta var gårdagens tider.
Jag missbedömde vädret och tog på mig långbyxor eftersom jag tyckte att det var lite kyligt, när jag gick med Elvis...
Jag trodde att jag skulle dö av värmeslag mot slutet!
 
 
 
Jag köpte en ny jacka häromdagen, som jag tänkte att jag skulle ha när jag springer och det regnar.
Men efter att ha kommit hem, så kände jag att jag inte alls vill ha den när jag springer, och svetta ner den.
Så det blir nog att jag köper en annan jacka istället...
 
 
Och ärligt talat, så var luvan jätteskön!
Konstigt nog, då jag tycker att de flesta luvorna är stela och alldeles för korta och inte sitter upp.
Men det gör denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela