Blond!bunny

Jävla skit!

Publicerad 2009-10-30 20:19:45 i Blandat!,

Okej, okej, okej... Det blev en klänning... Och ett par strumpbyxor.
Men till mitt försvar vill jag ändå poängterar, att det blev inte några sådana där tunna jobbiga saker, som går sönder bara för att man har en vass nagel. En aningen tjockare modell blev det.
Lägger kanske upp en bild i morgon.

När jag var inne i stan, höre jag en väktare prata med en anställd i butiken, och hörde att en pundare var tillbaka i stan. Tydligen, så hade han fått åka iväg med farbror polisen tidigare i veckan, för att han hade gått in på lagrena i varenda butik i stan, alla 10...
Men nu var han tillbaka.
Jeee, liten stad och alla får veta allt.

Pusz

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2009-10-31 00:18:59

Hej tjejen,

Du i en kläning och dumma strumpbyxor, Det vill ja gärna se har känt dig några år nu men du ha alltid byxor. Du gillar man inte strumpbyxer där skrevet sitter i knäna så kan man alltid har tights. Sådana utan fötter. De sitter ju uppe, krova sig inte. Jag är väl som du har sällan kjol och klänning och jag har alltid kjol på mig. Du ser sällan mig i byxer vet inte ens om du har gjort det. Hoppas du trivs i klänningen.

kramar Kickan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela