Blond!bunny

Kallt om nosen!

Publicerad 2010-01-30 19:10:41 i Intressen och Vovvarna!,


Elvis låg nästan i mattes säng igår för att piggna till.
Han fick ha mitt täcke, filt och min ena kudde, men inte madrassen.
Han frös som ett as några timmar efter vi kom hem. Han bara satt och darrade som ett  asplöv.
Lillkillen.

Tyck inte att jag är alltför puttinuttig, bortklemande eller daltande!
Men eftersom han frös som han gjorde, la jag mig jämte honom under täcket för att han skulle få upp värmen!

Pusz

Kommentarer

Postat av: Towe

Publicerad 2010-01-30 21:53:34

Men lilla killen då! Så ynklig man kan se ut.. Du får pussa på honom från mig, det är tur att dom återhämtar sig så himla fort i alla fall.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela