Blond!bunny

Söta miniflaskor!

Publicerad 2009-04-27 16:15:55 i

 
Jag hittade så söta små Coca-Cola flaskor när jag var och handlade, att jag var bara tvungen att köpa dom! I vintras var det Apotekanes Julmust i miniflaskor (33cl) som jag överkonsumerade nåt fruktansvärt (Anders fick kanske 4, och jag 1000), så i sommar blir jag kanske Cola beroende...

Anders säger att han inte vågar ta vissa saker hemma, som läsk, chips, choklad mm. för att han är rädd att förlora fingrarna (han påstår att jag är glupsk), då får han skylla sig själv. Det gäller att äta när det finns...
Och eftersom nu han inte "vågar" blir det ju jag som äter upp allt, oc då blir jag automatiskt en egoist, och då kallar han mig för "Egon"....




Nagelfilar kan man alltid behöva. Och man kan aldrig få för många!



Sen köpte jag bindor också (Always?) och då fick man såna här askar till. Jättesöta? JA. Funktionella? NJA. Eftersom det bara verkar få plats en binda i varje, kan man ju inte lämna hemmet alltför länge ändå. Men hunden dom har med i reklamen dom har för askarna, är ju bara så gulligullig!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela