Blond!bunny

Something new!

Publicerad 2009-10-30 10:41:35 i

Idag måste jag in till stan, antingen SBG eller K-hamn, för jag måste köpa kläder för i morgon.
Jag pratade med min faster här om dagen, och hon talade om att jeans inte hör hemma på festen, och att hon ville se mig i antingen klänning eller kjol...
ELLER HUR!
Som om JAG skulle gå i kjol på vintern? Kjol har man på sommaren, så kort som möjligt, och UTAN några jobbiga strumpbyxor, där skrevet kasar ner till knäna! Nej jag får försöka hitta nåt annat!
Jag hatar att ha strumpbyxor! Dom sitter aldrig kvar där dom ska! I allafall inte på mig...

Pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela