Blond!bunny

Kört Gocart!

Publicerad 2010-07-22 18:11:43 i


De små söta bilarna.


Troféerna!


Pallplatserna.


En del av banan!


En annan del av banan, närmare bestämt en bild på kurvan jag snurrade runt i!


2:a Anders!    1:a Ingemar!    3:a Felix!


Efter loppet var det dags för lite korvgrillning!

Det var superkul. Vi kommer absolut att göra det igen.
Vad kan man då säga om Gocart...
JAG personligen satt nog och grinade runt huvudet hela tiden, så roligt tyckte jag att det var.
Jag skrattade som en idiot hela tiden, ÄVEN när jag faktiskt blev varvad av både Anders, Ingemar och Felix!
Dom går ganska snabbt, eller också känns det som om dom går snabbt, bara för att man sitter så långt ner.

Pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela