Blond!bunny

Fuktskador garanteras till 100%

Publicerad 2010-03-31 12:25:15 i Blandat!,

Jag stod i duschen innan, och upptäcker att kaklet i duschen bågnar så in i helvete.
Trycker lite på det, och det har alltså släppt från väggen.

A= Anders.
H= Hyresvärden.

A: Hej du, ehh det är så här att kaklet har börjat släppa i duschen, alltså släppt helt från väggen.
H: Okej, det är inget jag kan ordna nu.
A: Ehh? Okej? men med tanke på fukt och sådant, kanske det borde göras snarast?
H: Ah, du. Vi tar det efter påsken.
A: Okeeeej... Ehh, men nu vet du om det...
H: Jajamen, hej!
*KLICK*
A:
Hej då??

Tänk och stå i duschen, när dett släpper... Aj, aj, aj på benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela