Blond!bunny

Marknad... Igen...

Publicerad 2011-07-27 18:14:44 i

Jag och Kickan var på Tingsryds marknad igår.
Satan vad varmt det var!


Det blev ett nytt läderarmband.
Det var lite tajt, så det fick följa med in i duschen idag, så nu sitter det perfekt!

Sen köpte jag Western-tidningarna, en tröja till Anders, och diskborstar.
Det blev också en ny läderrem till mitt EP-halsband som jag inte har haft på mig på några år.
Som jag egentligen måste ha... ALLTID!

Det var en himla massa folk där faktiskt!
Vissa var dock mindre roliga att stöta på än andra.
Men, men, världen är liten.
Och det var trevligt ändå!
Tack Kickan, för det goda sällskapet!

Pusz

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2011-07-28 00:27:53

Du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela