Blond!bunny

Fårgor och svar.

Publicerad 2011-07-25 15:24:33 i

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter:
Carolina
Smeknamn:
Carro, hjärtat, hjärtevännen.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen tror jag.
Beroende av: Min sambo, hundarna, pengar...
Vem behöver du mest just nu: Alla, man kan inte leva utan mig...
Vad tror folk om dig? Det har jag ingen aning om faktiskt.
Stämmer det? Kanske det göra, som sagt, jag vet inte.
Vad får du oftast komplimanger för? Min snällhet. Är nog för snäll.

Vad säger du för att imponera på någon?
Tycker inte om att impa på folk.
Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig.
Brukar du skratta för dig själv? Ofta! Jag är nog den mest lättroade människan i världen!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ok.
Var bor du? I minimala Sölvesborg.
Trivs du där: Absolut.
Äger du några converse: Ja.

Sprit, cider, vin eller öl:
Cider och öl.
Brukar du bli för full: Nej.
Vad har du för mobil operatör: Telia.
Är du allergisk i mot något: Ärtsoppa, bruna bönor, spenat, löksås...
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Inte den blekaste.

Hur svarar du i mobilen:
Ja de ä Carolina.
Vem ringde du senast? Satu.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag var sugen på kaffe.

Antal timmar sömn inatt:
Jobbade inatt. Somnade runt sju, väcktes runt 12.
Sov du ensam: Anders sov några timmar med mig i morse innan han steg upp.
Brukar du komma i tid: Oftast. Jag hatar att vara sen.
När mår du bra: När jag får göra vad jag känner för.
När blev du fotad senast: Det måste ha varit när jag gödade gräsmattan.
Hur känner du dig nu: Väldigt trött!

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.
Vad tycker du om fötter: Det är ju inga trevliga skapelse precis.
Vad saknar du: En himla massa saker. 
Hade du en bra kväll igår: Jag jobbade.
Favoritdryck på morgonen: Mjölk.
Rakar du benen: He he, ja det är väl klart!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Så olika. Ibland 10 ibland 02.
Är du blyg? Nej.
Sysslar du med någon idrott: Ha ha ha ha! Nej, verkligen inte.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail. Ofast när man får ett vanligt kuvert, är det en räkning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Det tror jag inte. 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Bli sprkad på pungen för att se om det vekrligen gör så ont som dom påstår...

Är du nöjd med ditt liv:
Allting kan väl bli bätttre?
Är du bortskämd: Lite kanske.
Vad gör du i morgon: Tar dagen som den kommer.
Vad är det värsta du vet? Djurplågeri och misskötsel av djur.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket. Jag är inte så jätteslösig av mig.

Vad behöver du just nu?
Pigghet och en treo.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jessica Alba kanske?
Vad längtar du till? Hösten.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det är nog väldigt olika.

Vad använder du för shampoo?
Syoss eller barnängen.
Vad är det finaste du fått? Kärlek från mitt lilla hjärta!
En speciell dag du minns: Det är svårt att välja bara en.
Hur gammal är du: 20+.
Tycker du om någon just nu: Det är väl klart jag gör. 

Om fem månader:
Då är det juldagen...
Du samlar på: Inget.
Gröna eller röda äppeln: Spelar ingen roll.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma.
Gillar du golf: Fjollsport.
Vilken tid gick du upp idag: Runt 12.
Har du sovit i din egna säng inatt: NEJ, jag har jobbat i natt.

Har du strumpor på dig nu:
Ja.
Vad ska du göra ikväll: Slappa.
Är det okej att gråta: Javisst!
När grät du senast: Häromkvällen, kollade på filmen "Gladiator". Lipar som en gris när Crowe dör...
Laddar du ner musik och film från Internet: Nope.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en motorcykel.

Bär du glasögon eller linser:
Glasögon, ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika.
Har du piercing: Öronen och naveln.
Vill du ha barn: Nej
Solar du ofta: Nej, jag hatar det!

Är du bra på att laga mat:
Sådär, alla misslyckas väl nån gång. Vissa oftare än andra...
Är du bra på att sjunga: Verkligen INTE!
Är du flygrädd: Lite.
Hur vig är du: Jag kan knäa mig själv i pannan i vissa situationer...
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, så kallt som möjligt.

Vilken är din favoritglass:
Magnum Double, fast den görs inte längre. Jag har inte sett den på flera år iallafall!,
Tror du på ett liv efter döden: Jag vet faktiskt inte.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: En aning.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll.

Vilken ögonfärg har du:
Grön/grå/blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Det händer väl kanske nån gång.
Röker du: Ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: Ha ha ha! Den var rolig...
Senaste låt du hörde: Avenged Sevenfold-Afterlife.

Pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela