Blond!bunny

Arrrghh!

Publicerad 2011-06-26 20:52:24 i Blandat!,

Jag kände mig lite som en gammal, gnällig kärring när jag tänker efter på inlägget omgräsklipparen!
Sååå, hädanefter kommer jag också SKITA I att rengöra den jävla mackapären!
Det gamla gräset kan fanimig sitta kvar och jag ska bara bygga på det jävla lagret!
Dessutom ska jag köra över en och annan hundskithög med den!

Nu har jag precis smällt i mig några grillade korvar, och gott var det!
Nu ska jag snart ge mig ut på vägarna med cykeln och hundarna en och en.


Vi börjar med Elvis...

Pusz

Ps. Jag är för mesig för att inte rengöra gräsklipparen.
Så det kommer jag fortsätta med.
Förlåt om ni blev rädda för min minirevolt...
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela