Blond!bunny

Sinister

Publicerad 2012-12-30 18:24:53 i Blandat!,

 
OMG!
Det är samma producenter som har gjort "Paranormal Activity"-filmerna.
Och dom har verkligen lyckats igen kan jag meddela!
Hatten av för producenterna!
 
Fy fan vad bra den var!
 
Gillar man PA-filmerna så gillar man denna!
Den fick mig att hoppa högt några gånger faktiskt.
 
Den hade inte dom där typiska nu-händer-det-något-bitarna utan allt blev som ett överaskningsmoment och det är det som gör en bra skräckfilm bra!
Visst var det musik i filmen som avslöjade att det kunde hända nåt, men ändå inte.
Se den!
Absolut, se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela