Blond!bunny

Dagstidningen!

Publicerad 2013-09-25 22:46:43 i Så tycker faktiskt jag,

Jag hann skumma igenom tidningen i morse på jobbet innan det var dags att bege sig hemåt till sängen.

Jag vet väl inte riktigt hur jag ska se på det men jag tycker nog att det kan vara ett ganska stort risktagande för nya farmare när tiderna är som dom är!
Inte för att dom inte ska få testa, utan för att oroligheterna runt omkring och om osäkerheten om pälsnäringen i Sverige ska få fortsätta i framtiden!


I många fall är det nog mest så att farmerna går i arv till släktingar till ägarna.
Men nytt blod och intresse inom alla branscher bör ju välkomnas!
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela