Blond!bunny

God Jul!

Publicerad 2014-12-24 23:48:58 i Blandat!,

Julafton då ja...
Fast vädret gör att det känns som början på november!
+5 och regn...
Ingen snö!
Julkänslan har med andra ord inte ens infunnit sig alls i år!
Vi kokade skinka igår och vilken besvikelse det var!
Skinkan såg fin ut, så länge nätet satt kvar på den!
När vi sedan hade skurit bort svålen så var det ju för fasen knappt nån skinka kvar!
Ja, ja...

Som sagt, julkänsla existerar inge detta året!
Igår var jag ute med hundarna i vanli ordning och blev faktiskt lite deppig av det gråa vädret!

Pepparkakor bakade jag på kvällen. För att kanske få igång juligheten...
Nope...

Men, men natten innebär jobb vilket betyder att vi kommer åka upp till Småland i helgen istället.
Anders och jag hade ett litet julbord för två iallafall!
Man hör vad man kan liksom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela