Blond!bunny

31 år fyllda!

Publicerad 2015-01-17 01:49:10 i Bilder, Blandat!,

Ja, inte jag då!
Jag har ju precis fyllt 30!
En kompis fyllde år igår (fredag) och jag åkte in för att överlämna en orkidé, som jag vet att hon tycker om.
När jag klampar in genom dörren sitter en annan kompis till henne, som jag har träffat nån gång innan, vid bordet med sin son.
Det hela slutade med att jag följde med skaran till Blekinge Exotiska i Karlshamn.




Sköldpaddan Atlas.

Surikaterna var helt klart allas favoriter!


Speciellt denna lilla krabaten!
Jag lyckade faktiskt röra vid en av dom.
Jag vet inte om man fick sträcka sig så långt över inhägnaden, men utan några skyltar i sikte så gjorde jag det ändå!
Eller, röra och röra, jag petade på den med pekfingret och jag kan tala om att som är ruskigt kvicka på att retirera!



Den här kunde jag inte röra, för det var tjockt glas i vägen...


Hade jag rört vid dessa hade jag dött på kuppen av en hjärtattack!

Tänk er tre fruntimmer bland cirka 20 olika sorters spindlar.
Kan det bli annat än nervösa fnitterattacker?






Det är omöjligt att lägga upp alla bilder på djuren.

Dagen var mycket trevlig!
Och att jag fick följa med så spontant var jättekul!
Jag bjöd alltså inte in mig själv, även om man kan tro det...

Kommentarer

Postat av: superdry.blogg.se

Publicerad 2015-07-24 04:44:49

Oh boy,Vilken typ av ras är att Ape ???? Det är så vackert = )

Svar: Rasen hette lejontamarin och dom var ganska små. och mycket söta!
Carro

Postat av: superdry.blogg.se

Publicerad 2015-07-24 04:45:45

Det ser lite likna lejon =))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela