Blond!bunny

Kylig promenad!

Publicerad 2015-01-27 13:26:29 i Intressen och Vovvarna!,

I woke up like that!
Igår hade jag både mössa och vantar på när jag körde iväg med hundarna.
Det blåste lite när jag var ute först, sen när hundarna var kopplade och redo började det regna.
Så då blev det till att leta upp deras täcken.
Dom behöver nya täcken båda två faktiskt.
 
Elvis täcke är alldeles för kort.
Jag fattar inte hur, för jag kan inte komma ihåg att det var så kort i höstas!
Dessutom var det en aning svårt att spänna ihop över ryggen.
Tyvärr kan ju inte en viktinedgång minska omfånget runt bröstkorgen.
 
Cillas täcke har jag ju gjort själv en gång i tiden, ochdet är dags att byta ut det nu tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela