Blond!bunny

Motorsågsmassaker...

Publicerad 2015-07-11 23:09:15 i Blandat!, Norremark,

Nej, maken har inte gått bananas med sin motorsåg, som jag fick i allahjärtansdag present av honom, så romantiskt så...
Vi anlitade en firma för det här jobbet.
 
En ful gran som skymde sikten in till grannen...
Nej skämt åsido, jag bryr mig inte om vad mina grannar gör och jag har inga planer på att börja spionera på dom.
Men dom kanske vill spionera på oss, vem vet.
Nej, usch, så hemsk jag är, grannarna vi har är jättetrevliga!
 
Det blev mycket ljusare så här!
Och det ser trevligare ut faktiskt!
 
Hasseln var inte så fin som jag hoppades på, så den fick också smaka på motorsågskedjan!
 
 
Lite gräsfrön i den lilla jordhögen så blir det nog bra.
Det blir lättare att klippa raka linjer när träden är borta.
Det är en tvångstanke jag har liksom, fråga syrran, hon vet!
Det måste vara raka linjer, annars har jag misslyckats med gräsklippningen.
Jag hade aldrig kunnat ha en robotklippare för jag har för mig att dom inte går att ställa in på ett mönster och då kör dom som dom vill, hit och dit, och då blir det inga raka linjer, som det ska vara!
 
Jag är knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela