Blond!bunny

Växjö lakers!

Publicerad 2015-03-16 11:24:41 i Blandat!,

Igår var det åter igen dags för Lakers att möta Örebro.
I första perioden kände jag att något var fel, eftersom det var en ganska händelselös match, men så kom jag på det!
MÖSSAN för tusan!
Jag hade ju glömt mössan1
Och se på fan!
Det dunkades in fem mål efter att mössan sattes på huvudet!
Det slutade med 2-5.
Grattis!
Jag har för mig att dom möts igen i morgon, då på Vida Arena.
Under kvällen så zappade vi mellan Lakers-matchen och Leksands-matchen.
Tyvärr så gick det ju inte lika bra för Leksand.
Den slutade 3-4 till Malmö.
Pappa, som är ett inbitet Leksandsfan var nog mindre lycklig.
Jag vågade inte ens ringa till honom igår för att håna honom, inte ens lite...
Han håller väl på Lakers en hel del, men när dom två lagen möts är det stenhårt Leksand som gäller.
 
 
Men allvarligt, jag tror inte att någon annan är lika gullig som jag i min älskade mössa!
 
Nu ska jag till tippen, IGEN!
Fasen vad man samlar på sig skit genom åren.
Två kassar med sladdar och sladdstumpar, ni vet, sånt som kan vara bra att ha.
Men maken valde att rensa ut i LÅDORNA med sladdar han har sparat på sig genom åren.
Kryss i taket.
Men, med dom han behöll sa han:
-Dom kan vara bra att ha...
Den meningen är hans motto i livet.
Ungefär som när det kommer till mig:
Jag kan vara bra att ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela