Blond!bunny

En dag i bilder.

Publicerad 2016-05-24 21:33:33 i Blandat!,

Eftersom det har blivit så fint väder den sista tiden så får man stiga upp tidigt för att hundarna ska få en ordentlig morgonrunda. 
Och ja, börjar klockslaget 07 så är det tidigt för mig.

Hundarna är alltid piggare än mig på morgonen. 

Medans hundarna fick frukost så hängde jag upp tvätten. 

Sedan bytte jag om till löparkläder och sprang en runda.

Det blev inga rekordtider, men med tanke på att rundan spenderades i 80% sol och över 20 graders värme så får jag vara nöjd med det.

Sedan blev det välbehövlig dusch.
Nej, det är inte ett spöke i duschen, det är min reflektion...

Sedan skulle Skodan på besiktning. 
Det blev blankt papper i år. 
Så den får hänga med i ett år till, till min stora glädje. 
Jag älskar faktiskt den bilen!

Sedan grävde jag och satte ut kantsten. 

Jag klippte häcken också, eftersom det hade blivit farligt att köra ut då man inte såg åt vänster, om det kom en bil.

När maken kom hem så började vi på att bygga staketet. 

När vi beslutade oss för att sluta för dagen, så är det bara grindarna kvar som ska byggas.

Och nu dricker vi lite kvällskaffe. 

Det blir nog snart sängen, för jag är riktigt trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela