Blond!bunny

Djuren förstår

Publicerad 2016-11-15 22:26:44 i Blandat!,

Jag mådde riktigt, riktigt dåligt idag!
Det började redan under natten och när jag kom hem i morse kunde jag knappt inte sova, för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk.
När jag vaknade var huvudvärken kvar så jag körde in till apoteket för att köpa både Alvedon och treo.
Det blev även en hamburgertallrik från Lasses.
Jag la mig på soffan under en filt.
Först kom Kåda och la sig på mig.
Sen "smög" Elvis upp och la sig på mig han också.

Dom brydde sig inte om att jag knappt kunde andas, men jag hade inte hjärta att säga åt dom att gå väck heller.

Huvudvärken är kvar ännu.
Trots att jag har sovit nu ikväll också.
Jag hoppas, hoppas att den försvinner under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela