Blond!bunny

Bröllopspresent.

Publicerad 2017-07-31 00:53:32 i Blandat!,

Min make har ju en viss humoristisk syn på presenter han köper till "mig".

Det har ju varit saker från högtryckstvättar, GPS till motorsåg... 
I år, ja då fick jag en gräsklippare. 
 
 
 

Vi har två åkgräsklippare redan. 

Den ena anlände hit för några veckor sedan. 
Men vi behövde verkligen en mindre, för att komma in under buskar mm. 
Den förra vi hade körde jag sönder redan på våren efter att vi hade flyttat hit. 
Jag såg inte att det stack upp ett järnrör i gräsmattan... 
Sedan dess har den skakat och dånat som fan, rent ut sagt! 
Varje gång jag har kört den så har jag tänkt att det är just den sagen som den flyger i luften med en smäll.
Jag blev lite smått förälskad i den nya klipparen!
Den är liten, lätt och kvick.
Och jag kommer i framtiden alltid att välja handjagare som är framhjulsdrivna.
 
Men idag, kom min make med en ännu bättre present!
 
EN NY DATOR!!!!
 
Jag har lovat dyrt och heligt att jag inte ska ta sönder den.
Och det kommer jag inte att göra heller.
Inte med vilje iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela