Blond!bunny

Hej bloggen.

Publicerad 2017-06-29 23:31:55 i Blandat!,

God kväll, bloggen. Jag har haft en jättebra dag. Jag tog en powernap i förmiddags. Jag plockade in en massa nya rosor, då dom gamla hade vissnat. Dom luktar så gott! Sedan kom en rörmokare, han var trevlig och rolig. Sen hände det bästa: min make kom hem.
God natt, bloggen.  

Jag känner igen liksom upplägget av dagen, från dagboken man skrev i när man var 13. Eller ja, som jag egentligen skriver idag också. En svart liten bok, jag tror att jag har skrivit på 30 sidor, som sträcker sig bakåt i tiden till april - 15. Så, dagbok och dagbok...
Ja, jag har en hemlig "dagbok". Men tänk, om tio år kan jag gå tillbaka och läsa om den där hemska dagen då maken tog den sista chokladbiten, och få någon form av hämnd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela