Blond!bunny

Rätt fråga, fel avslut...

Publicerad 2017-05-18 07:22:14 i Blandat!,

Häromdagen körde jag in och skulle tanka. Jag hoppar in i Nemon och kör. 

När jag kommer in till bensinstationen, öppnar jag bildörren för att kolla efter tanklocket men ser inte riktigt.
Det står en annan där och tankar sin bil så jag roppar:
"Har jag tanklocket på den här sidan?"
"Ja, det har du."

Fint tänker jag, parkerar, öppnar skåpluckan och tar fram mina bensindunkar för att fylla dom... 

På vilken sida om bilen som tanklocket satt på spelade inte någon som helst roll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela