Blond!bunny

New year, new me...

Publicerad 2018-01-14 04:52:06 i Blandat!,

Nej, inte direkt kanske.
Det blev som vanligt inga nyårslöften, utan vi kör på som vanligt.
Det enda skulle i såfall vara att vi ska fortsätta med diverse renoveringar, men det var bestämt sedan innan egentligen.
 
Jag snörade på mig mina löparskor i förrgår, för första gången sedan innan jul!
Jag vet, jag vet, det är idiotiskt!
Det är idiotiskt att låta konditionen försämras så på grund av lathet.
 
Så tiderna blev dom sämsta på länge!
Pinsamt dåliga.
 
Tumme ner för tiderna och tummen upp för att jag över huvudtaget gjorde det.
 
Men under dagen så förbrände jag mer kalorier än jag intog, så det är ju bra.
Inte för att jag någonsin har räknat kalorier innan, men mitt aktivitetsarmband gör det åt mig!
 
Den mäter också hur mycket och hur bra jag sover om nätterna, vilket inte är lika bra.
Jag sover som en kratta för tillfället.
Jag sover mellan 3 och 5 timmar per natt.
Vilket är sjukt lite för att vara mig!
 
Däremot verkar det som om Elvis börjar bli bättre i sitt öga.
Även om det kanske inte ser så ut, så är han piggare nu.
Vi får väl se vad veterinären såger på måndag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela