Blond!bunny

Vargen VS Regeringen

Publicerad 2009-05-29 17:45:50 i

Nu har regeringen föreslagit att det endast ska få finnas 210 vargar i vårat avlånga land, för att de konflikter som har varit, ska försöka lösas upp. För ingen kan väl ha missat hur stora rubriker det har varit den senaste tiden på den svenska vargstammen! Vad gör det till människans rätt att begränsa en annan arts leverne?
VArför kan man inte bara låta det vara som det är? Jag säger det ännu en gång: Vargen behövs i den svenska naturen!
Hade jag mött en varg, hade jag inte blivit hälften så rädd som jag hade blivit om jag hade mött en björn!
Som jag kan uppfatta det, så görs detta taket för att "varghatarna"  ska lugna sig! Men hur är det då med de mänskliga individerna som inte klarar av varandra? Varför ska man ge sig på nåt som behövs i det svenska ekosystemet?
Som jag tidigare skrivit, behövs vargen! När ska folk fatta det? Jag har skrivit hur många inlägg som helst om vargen!
Här är ett till inlägg

Och ytterliggare ett!

Jag blir så jä*la irriterad på sånt här!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

Jag heter Carolina och bor med min make och vår hund Elvis och vår katt Kåda i ett hus på landet i Sölvesborg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela